duminică, 21 octombrie 2012

Nour Gheorghe - Festivitate premiere - UNIVERS XXL - Piteşti, 2012, Ediţia I

Stimate dle Nour Gheorghe, cuvintele mele, prea emoţionate în faţa surprizei pe care mi-aţi făcut-o, se adună cu greu... întru a vă mulţumi cum se cuvine. Dar dvs. mi-aţi înţeles sensibilitatea, martor al lacrimilor curcubeu care mi-au scaldat obrajii, la întâlnirea cu premianţii primei ediţii a Concursului de Creaţie Artistică UNIVERS XXL. M-aţi onorat, oferindu-mi şi mie un trofeu, pe lângă cele create pentru domnii Liviu Iliescu, Manager al Complexului Turistic Cornul vânătorului, care a avut plăcerea să găzduiască întâlnirea noastră, Liviu Dumitrana, Cofondator Radio Club XXL România şi Mircea Vrăjitoru, câştigător al Trofeului UNIVERS XXL. Vă felicit pentru premiul I obţinut şi pentru fotografiile trimise. 
Cu prietenie, Elena Toma 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.