miercuri, 5 iulie 2017

Elena Toma - râzând de mocirlă ...

buna dimineața mare
te ia în brate răsăritul vântul te mângâie-n zbor
atât de frumoasă și vinovată te dăruiești orizontului
timpul îți dă adăpost între sărutul de foc și lumina
ești toată o cupă sub roșul zorilor
te ridici deasupra lumii râzând de mocirlă

buna dimineața mare
mi-e ciudă pe tine când te privesc atât de liberă
stelele își oglindesc dansul cochet în nopți liniștite
nu se ascund nimanui nici celor care nu le privesc
pentru nedreptele cumpene
dă-mi mâna ca-n fiecare zi
privește cum răsare soarele

2 comentarii:

  1. eeeeiiii, pai tu scrii poezie,dar ne ametesti cu nicucie.
    asa ceva imi place sa citesc.

    asculta:
    "mi-e ciuda de tine cand te privesc atat de libera"...

    buzoianu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haida... bre :) glumești pe seama mea ? :)
      eu scriu ce simt, ce gândesc, nu știu să scriu poezie.
      niciodată nu am afirmat că ceea ce scriu ar fi poezie.
      le numesc, simplu, mănunchi de gânduri. sunt de modă veche :)

      Mi-am amintit... pfff...

      am o locuință cu ușă metalică și grilaj la fereastră
      nimeni în afară de mine și Dumnezeu
      nu poate supraviețui aici
      azi parcă m-a născut o furnică
      să o pictez pe un perete
      ca pe o rugăciune rămasă fără lumină
      Îl aștept pe Dumnezeu la cină
      I-am dat întâlnire într-un loc îngust
      ramas gol în inima mea dezamagită
      de prea multe vise
      ca un cer suspendat cu ochii de fulger
      să străpungă ideile acestei lumi
      inventata doar de mine într-o pauză de nemurire
      această viață ce arde pe rug prestigiul zilei de mâine
      mă face să cred că trebuie să merg mai departe
      puțin câte puțin și decisiv cu o dragoste de neiertat
      cu inima mea imensă inexplicabil
      sunt de modă veche...

      :)

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.