luni, 17 iulie 2017

Marian ILIE - Lansare de carte la Centrul Cultural Român "D. Cantemir" din Istanbul

Din cand in cand mai baleiez blogul Elenei Toma unde imi mai postez si eu ideile ce-mi "fierb" prin preajma. 
La Plugusorul postat de Anului Nou cea mai recenta accesare, vad, e din Ankara. Banuiesc ca e cineva interesat sa afle cine-i MI ala care va lansa la Centrul Cultural Roman "D. Cantemir" din Istanbul un volum de versuri editat in Turcia. Musai, cineva care nu a citit volumul (ca nu a fost inca scos pe piata), vorbitor de limba romana.


Apropo de lansarea volumului "Dalgalarin Huznu" la Istanbul; activitatea va avea loc pe 9 sau mai probabil pe 16 septembrie, prilej cu care, asa cum v-am mai spus, unora, ma voi deplasa acolo in cadrul unui Tur al Istanbulului de 4 zile/3 nopti. 
Deja unii dintre dintre cei cu care am vorbit si-au exprimat dorinta sa ma insoteasca, asa ca ii rog pe toti cei interesati sa-mi comunice disponibilitatea, pentru ca in functie de numarul de persoane sa alegem mijlocul de transport si locul de cazare, astfel incat sa stim din timp pretul total al calatoriei. 
Impreuna cu agentia de turism care va organiza turul ne vom stradui sa obtinem un cost cat mai convenabil - sper, sub 150 Euro/pers. 
Precizez ca lansarea va reprezenta o parte infima din programului turului (in jur de doua ore), pentru care eu voi asigura si serviciile de ghid - asta fiindu-mi ocupatia din ultimii zece ani. 
Astept deci "nominalizarile" pentru Turul de Istanbul (cel mai probabil intre 14-18 septembrie) din randul iubitorilor de poezie si drumetie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.