luni, 10 iulie 2017

Ileana Alexe - CIRQUE DU SOLEIL


Am venit din noaptea de vară încărcată de pulbere de stele, luciu de mare şi ţipăt de pescăruş.Străzi pustii încinse de căldură, terase unde mai întârzie câteva perechi şi muzica îndeamnă la visare.
Micşorez pasul.Aş vrea să întârzii întoarcerea acasă, dar aici , venită de niciunde , o muzică ciudată mă face să închid ochii şi s-o ascult înăuntru.


Circarii copilăriei mele, cei care umblau în vagoanele colorate,cu costume ţipătoare şi cu lacrimi ascunse sub varul de pe faţă, sunt aici, la mine acasă.
Vocea tânguitoare şi amplă , poate a Colombinei, umple noaptea de vară.Mă rupe din visare zgomotul talgerelor, pe care Arlechino le loveşte cu putere.De unde ştiu?Păi dacă am fost acolo!Am dansat cu ei, scuturând umerii şi măturând ţărâna cu poalele lungi ale rochiei.Obosită, mă aşez pe o piatră să mă odihnesc şi să treacă noaptea.
Dimineaţa , muzica tace şi circarii mei pleacă.Unde?În nemărginire, liberi ca păsările cerului.Ce greu îmi vine să mă rup din vraja asta...Dar diseară îi aduc înapoi, fiindcă se ştie că circarii nu au stare într-un loc:vin şi pleacă.Cum îi aduc? Click, şi când muzica va umple din nou odaia, spectacolul va începe .
I.A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.