marți, 16 februarie 2016

Dumnezeu este sursa a ceea ce-ţi doreşti, nu oamenii

Sa presupunem ca ai un tel (in mod normal ar trebui sa ai o lista de 100 de teluri), dar sa ne limitam doar la 1. Din momentul in care tu decizi ca-ti doresti acel lucru, ce faci? Marea majoritate a oamenilor se apuca si le povestesc celor din jur asta, ba chiar se apuca sa le spuna si planul, si ce trebuie sa faca, etc. Mare greseala.
Dumnezeu ti-a dat acel gand, de la El pleaca totul. Asadar, trebuie sa continui sa-I ceri ajutorul.
Deschide-ti mintea ca sa primesti toate informatiile de care ai nevoie pentru a duce la bun sfarsit ce ti-ai propus. Oamenii care iti apar in cale abia dupa ce tu te-ai pus pe drumul pe care trebuie, sunt acei oameni care reprezinta canalele prin care Dumnezeu te ajuta. Practic, ai nevoie de conexiunea cu sursa divina, dar si de impamantare. Daca tu te apuci si spui la toti cunoscutii ce ai de gand sa faci, ramai doar la stadiul fizic. Daca doar iti doresti ceva, si il rogi pe Dumnezeu sa te ajute, dar nu faci nimic concret, ramai la stadiul teluric. Cumva trebuie sa te intalnesti pe tine la mijloc.

Dumnezeu este cel care trimite in calea ta tot felul de oameni si oportunitati, prin intermediul carora poti sa evoluezi, ca sa accesezi ce-ti doresti (daca este pentru binele tau supreme). Trebuie sa iti repeti mereu ca Dumnezeu este sursa binelui tau suprem, nu oamenii si curcumstantele. Acestea reprezinta doar ajutorul Lui.

In concluzie, planul tau trebuie sa fie asa: eu…imi doresc…si te rog pe tine, Doamne, sa-mi spui daca este pentru binele meu suprem. Daca nu este, fa sa nu-mi mai doresc. Daca insa ma poate ajuta sa evoluez, ajuta-ma sa obtin …Scoate-mi in cale oamenii si situatiile potrivite, si fa in asa fel incat sa se sincronizeze toate, ca eu sa-mi dau seama ce trebuie sa fac. Multumesc.
http://mesajdivin.com/dumnezeu-este-sursa-a-ceea-ce-ti-doresti-nu-oamenii/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.