marți, 3 martie 2015

Lucian Blaga - A cunoaşte. A iubi


21 de comentarii:

  1. A cunoaste... A iubi...

    RăspundețiȘtergere
  2. A venit primavara.
    Mangaie-mi inima cu un sarut..
    Nu-mi face gura de ocara,
    Privirea ta ma lasa mut


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara vine in galop.
      iesiti la semanat,stimati poeti,
      daca stati doar pe laptop,
      o sa mancati numai scaieti !

      lasati versurile pentru altadata,
      iesiti,gradina trebuie sapata,
      sa iasa in solar tot clubul xxl,
      si sa sadeasca firicel de dovlecel !

      nu vin cu voi,eu nu sunt poetzel !

      Ștergere
    2. Serios ? Nu eşti poetzel, eşti POET.
      Dă-mi premiile, diplomele tale :)
      E... ?
      Nu te-ncumeţi :)

      Ștergere
    3. primavara si galopul
      o inchis di tăt lăptopul
      tu poiet, eu poieteață
      cultivăm în doi verdeață
      versurile stau sa moara
      noi avem treaba la moara
      eu vreu sa îmi iei cercei
      tu gândești la dovlecei
      uitte,mamă, primăvară,
      ăsta-i om,asta-i comoară?
      eu la deal și eu la vale
      da el cere de mâncare
      vreu pe Blog, c-aiși mi-i ghini
      uit di tăt și-i răău pi lumi

      Ștergere
    4. hai că aveţi haz :) brava ! :) ce face primăvara ? miracole :)

      Ștergere
    5. ORZ.. ţi-am pus poezeaua pe prima pagină, sper să-ţi placă poza.
      Ţi-am făcut-o... pe furiş :)

      marți, 3 martie 2015

      doctor orz : " nu vin cu voi, eu nu sunt poetzel ! "


      primavara vine in galop.
      iesiti la semanat,stimati poeti,
      daca stati doar pe laptop,
      o sa mancati numai scaieti !

      lasati versurile pentru altadata,
      iesiti,gradina trebuie sapata,
      sa iasa in solar tot clubul xxl,
      si sa sadeasca firicel de dovlecel !

      nu vin cu voi,eu nu sunt poetzel !

      Ștergere
  3. Mai iesiti si la arat, ca d-aia va vaitati ca ajungeti la medic.Toata ziua numai fluturasi si poezele.
    Dar ridichi cine mai seamana ,ca va laudati ca a venit primvara?!
    Neste retete pentru urcat castravetii pe araci,nu dati. Niste lectii de ascutit grebla,nu vad nicaieri,doar poezele, mancarele si bezele !
    Iesiti la arat,acolo e sanatatea!...Asteptati sa rasara luna pe laptop,nu mai iesiti sa o vedeti pe cer ...Plec la aratura de primavara ,nu ma asteptati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, orzi... :) Te aşteptăm :) Să fii arat :)

      Ștergere
    2. ma inscriu de azi in detasamentul de partizani. Nu mai scot o vorba pe blog. Stai si ghiceste ce ganduri am.Sa vii sa vezi daca e adanca aratura, s-apoi mai vb

      semnez:
      partizantul XXL

      Ștergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=r1YVngyU990

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de zâmbet, orz :) Munca la Băleni:))))))
      Băi... nebun frumos, ăştia, p'aci, zic că eu sunt orz:) Plecă nea Ilie şi lăsă semnu'ntrebării. :))))
      Cică io l-am atacat, că nu facem aceeaşi politică_că suntem adversari politic şi d'aia îl atac pe blog :))))
      Orz, eu nu am în repertoriu videoclipuri din astea oferite de tine, de unde dracu le scoţi ? :))))

      Ștergere
  5. DEDICATIE MUZICALA PENTRU CEL MAI HARNIC ORZ DIN LUMI :)

    VIN SI IO :)

    https://www.youtube.com/watch?v=IJaqsZep2eM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa, fraţilor ! Dădu hărnicia pă voi :)) Unu' sapă, altu' ară :)))

      D'aia vă iubesc io :)

      Aflai, de la o sursă de toată încrederea din SUA, jurnalist de marcă, NU există niciun jurnalist cu numele Graţian Petrescu. Biata Ligia, terozizată de un no name jurnalist. Mai săpăm :)

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, drăguţo, facem tot ce vreţi voi. E primăvară, e timpul revenirii la viaţă, al iubirii, al gândurilor pozitive, al speranţei... Dumnezeu fie cu noi ! Vă doresc primăvară înmiresmată, cu sănătate şi împliniri :) Vă iubesc.

      Ștergere
  7. uite asa te pomenesti cu bani grei in buzunar :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ORZ.. ţi-am pus poezeaua pe prima pagină, sper să-ţi placă poza.
    Ţi-am făcut-o... pe furiş :)

    marți, 3 martie 2015

    doctor orz : " nu vin cu voi, eu nu sunt poetzel ! "


    primavara vine in galop.
    iesiti la semanat,stimati poeti,
    daca stati doar pe laptop,
    o sa mancati numai scaieti !

    lasati versurile pentru altadata,
    iesiti,gradina trebuie sapata,
    sa iasa in solar tot clubul xxl,
    si sa sadeasca firicel de dovlecel !

    nu vin cu voi,eu nu sunt poetzel !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma duc la solar, mi-e lene de ma doare...

      https://www.youtube.com/watch?v=W9Q9efbVZnI

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.