miercuri, 3 martie 2010

Ion Iliescu, la aniversare !




Cine a fost, cine este şi ce va fi Ion Iliescu ?! Omul care a stârnit cele mai controversate discuţii, azi, împlineşte venerabila vârstă de 80 de ani ! Ca orice creştin, îi urez LA MULŢI ANI, să fie sănătos, să poată răspundă valului de întrebări care-l aşteaptă. Sunt un artist apolitic. Mai toate partidele m-au invitat să le fiu alături, dar am rămas simplu colaborator al tuturor fără a mă implica. Îmi iubesc ţara şi nu am abandonat-o nici măcar atunci când câştigam 1300 $ pe lună, impresariată de ARIA, din 1975 până în 1991, când accidentul din Israel mi-a curmat existenţa.
Daruri pentru Iisus - aşa s-a numit spectacolul pe care l-am organizat în pragul sărbătorilor de iarnă din 2002, cu sprijinul comisiei pentru integrare UE a Parlamentului. Spectacolul susţinut de elevii mei, alături de care am programat şi alte grupări artistice din Piteşti şi nu numai, a avut loc în Clubul Diplomaţilor din Palatul Parlamentului. Invitatul de onoare a fost d-l Ion Iliescu, care a venit însoţit de întreaga suită parlamentară, guvernamentală şi nu numai.
O seară de neuitat. Şi cel mai de neuitat, Prezenţa trupei The Crown condusă de Codruţ Croitoru, câştigători a şase locuri 1 şi două trofee, la vârsa de numai 14 ani şi jumătate.
Melodia SINGURĂTATE:

Am rămas cu amintirea. Mă întreb: dacă aş fi fost membru PSD, viaţa mea ar fi avut alt curs ? Am rămas doar artistul necunoscut d-lui Ion Iliescu. Artistul din spatele preşedintelui ţării, care aplauda talentul elevilor săi, talent pus în scenă cu multă trudă, boicotată fiind, la un moment dat, de o personalitate politică din Piteşti... deranjată de reuşita mea. La mulţi ani, d-le Ion Iliescu. Elena Toma

Un comentariu:

  1. Mi-ati incantat ochii, urechile, sufletul, inima - cu melodii originale, pe care nu le poate interpreta oricine, cu picturi moderne, inteligente, pline de simboluri policrome, cu versuri si articole reflectand in mod condensat cotidianul si cu o impresionanta activitate de idrumare a tinerelor talente, cum numai o artista complexa o poate face. Pentru toate acestea meritati zeci de mii de aplauze, iar eu va felicit, va admir si va imbratisez cu caldura si cu o sincera prietenie. God bless you!
    Prof. Cristian Petru Balan
    Chicago, USA

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.