vineri, 5 martie 2010

Ion Cîrstoiu - prefect de Argeş XXL






L-am întâlnit, prima oară, în Clubul Diplomaţilor din Palatul Parlamentului, cu ocazia spectacolului Daruri pentru Iisus, pe care l-am organizat în spiritul sărbătorilor de iarnă 2002. Fire veselă, sociabil, m-a felicitat pentru reuşita spectacolului. Amandoi, aşezaţi în spatele d-lui Ion Iliescu, preşedintele ţării la acea vreme, aplaudam, frenetic. Era încântat să vadă şi talente argeşene pe scena artistică, la asemenea nivel, şi chiar s-a oferit să-mi susţină activitatea culturală pentru care primisem două diplome de excelenţă din partea Direcţiei de Cultură, Culte şi Patrimoniu a Ministerului Culturii. Speram să conteze la angajarea mea ca referent la Centrul Cultural din Piteşti. Dar m-am hazardat ! Nu m-am plâns niciodată, nimănui din administraţia locală piteşteană. Mi-am înfruntat destinul, crezând în puterea mea de a fi, dornică să înfrumueţez clipa, aşa cum sufletul meu simţea. Ajuns prefect de Argeş, în 2006, d-l Ion Cîrstoiu m-a onorat cu prezenţa în emisiunea tv. Dincolo de aparenţe, pe care o realizam şi moderam la TVS Piteşti. Emisiunea s-a bucurat de mult succes, fiind o şansă a argeşenilor de a intra, în direct, pentru a-i face cunoscute problemele. Telefonul suna în delir. Amândoi ne-am angajat să realizăm multe, împreună, pentru cetăţeni. Numai că totul a rămas la nivel de promisiune. Soarta ne-a fost potrivnică. D-l Ion Cîrstoiu a fost înlocuit din funcţia de prefect, emisiunea mea a încetat, după apariţia domniei sale. Şi, uite aşa, se scrie istoria. Vă mulţumesc, d-le Ion Cîrstoiu ! Mă întreb: dacă măcar atunci v-aş fi făcut cunoscute şi necazurile mele, cum ar fi evoluat şi situaţia mea ? Dar poate aşa a trebuit să fie ! Altfel, cum ar fi existat acest articol ?

Un comentariu:

  1. Pentru Cezarina Adamescu, proaspat laureata a concursului national "Dor de Dor", care a obtinut marele premiu Artur Silvestri" la sectiunea critica literara.

    Te-au criticat, distinsa doamna,
    Ca esti o mare grafomana,
    Dar in sfarsit, distinsi maestri
    Ti-au dat premiul lui... Silvestri!

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.