marți, 18 octombrie 2016

Adrian Munteanu : DE ZIUA TA, UN NOU DAR PRIN POEZIE: SPUNE-MI, IUBITO!


DE ZIUA TA, UN NOU DAR PRIN POEZIE: SPUNE-MI, IUBITO!       

Spune-mi, iubito, unde-ți e popasul?
În cuib zănatec, în amurg de ceară?
Unde-ţi aşezi piciorul să nu piară
Urma fierbinte ce-mi ucide ceasul?

Cum ai învins râvnirile de fiară
Ce-au despicat pădurile cu pasul,
Ca să-mi aplec genunchiul, să-mi fac masul
La umbra coapsei tale de fecioară?

Lasă-ţi coroana-n iarba sângerie,
Bea din potirul brumelor nectar
Şi din căuş de patimi apă vie,

Arde-ţi veşmântul pe năvalnic jar,
Să te zidesc curată-n temelie,
Aceeaşi Ană, pe un nou altar.

Adrian Munteanu
LA MULTI ANI CU GANDURILE MELE BUNE!

...............

Mulțumesc, Adrian Munteanu...
Tu, același romantic, sentimental, tu...
Cu prețuire, Elena Toma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.