joi, 4 iunie 2015

Chirurgii cardiovasculari Claudiu Chivu şi Felix Sârboiu, medici de elită ai Spitalului Judeţean de Urgenţe - Piteşti.


În urmă cu ceva ani, militam alături de piteşteni pentru dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţe Piteşti cu un angiograf. Cine şi-ar fi putut imagina, pe atunci, că viaţa mă va aduce " pe mâinile distinşilor medici Claudiu Chivu ( dreapta foto )  şi Felix Sârboiu ? Azi, ca pacient, pentru îngrijirea acordată, tratamentul corect, profesionalismul de care au dat dovadă, aduc sincere mulţumiri. Cu deosebit respect, domnilor doctori Claudiu Chivu şi Felix Sârboiu, recunoştină, preţuire, 4ever ! 
 Mulţumesc, dle Prof. Dr. DAN MANU - Director Medicină legală - Argeş.
Elena Toma

http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2012/03/prof-dr-dan-manu-director-iml-arges-cu.html

Un comentariu:

  1. Pe dl dr Felix Sarboiu am avut , ca urmare a unei conjucturi neplacute, sa il cunosc personal. Am toata consideratia pentru domnia sa. Am avut ocazia sa cunosc poate cel mai dedicat medic pe care l-am vazut pana acum, pacientilor sai si profesiei sale. Sper din toata inima sa fim in stare ca societate sa ii oferim cadrul normal de dezvoltare iar autoritatile astea sa fie odata capabile sa inteleaga ca unii Oameni , asa cum e dl dr Sarboiu, merita respect

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.