marți, 2 iunie 2015

Astăzi... am simţit iar MĂREŢIA lui Dumnezeu

Astăzi s-a întâmplat miracolul, vrerea lui Dumnezeu. Medicii nu au mai avut ce tăia. Degetele s-au albit, peste noapte. Credinţa mea în bunul Dumnezeu mi-a ajutat. Medicii m-au externat. Fac un tratament acasă, ceva pastile şi merg la spital să mă panseze, la două zile... Nu mai am cuvinte de mulţumire... Lacrima din sufletul meu dată Domnului meu Dumnezeu Mulţumiri, preţuire, celor care s-au rugat pentru sănătatea mea. Sunt prea emoţionată. Să-mi revin, şi voi scrie mesajul meu de mulţumire celor care m-au îngrijit, medicii profesionişti, elita Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti
Elena Toma

8 comentarii:

  1. Slava lui Dumnezeu !
    Pace in suflet si sanatate trupului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, şi domniei voastre, sănătate, pace şi cu Dumnezeu înainte.

      Ștergere
  2. Sanatate, sanatate, sanatate


    echipa de suporteri XXL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-mi trăiască echipa de suporteri xxl, să am parte de voi, dragii mei. Vă iubesc, vă mulţumesc.

      Ștergere
  3. azi avem party!
    ridicam paharul in cinstea dumitale.se varsa vinul,se spala amarul.ploua cu sarmale.zboara mici, sa nu va fie cu suparare ca micii nu sunt XXL,triplam doza.

    Pupi(mi)ci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bre, ce frumos ar fi dacă ne-am pupa mai des, nu doar la sindrofi :) să-mpărţim pupicii mai mari, mai mici, pupici pentru toţi,
      mulţumim, anonim... lăptaru :) love you, ştii tu.. :)

      Ștergere
  4. intotdeauna se va gasi un cetatean turmentat la sfarsit de party.gazda petrecerii nu se supara.de ce ne-am supara noi? ii dam crezare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cetăţenii turmentaţi sunt timişi la plimbare. mişcarea le face bine la mansardă... aici rămân cei lucizi :)

      Ștergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.