luni, 4 iulie 2011

Nu sunt soţia scriitorului Marin Toma - Elena Toma

La cererea unor cititori ai blogului meu, răspund şi curiozităţilor. De ce nu ? Am fost întrebată dacă sunt soţia scriitorului ...
             Marin Toma. 
Răspunsul este : NU. Excelenţa sa, dl. Marin Toma, îmi este bun prieten de suflet, colaborator, în activităţile pe care le desfăşurăm pe scena cultural artistică. L-am cunoscut, în urmă cu 10 ani, invitată fiind la Centrul Cultural din Piteşti, cu ocazia ...
unui eveniment organizat de instituţia respectivă, eveniment dedicat distinşilor Ion Machedon, director revista Amurg sentimental şi dl Marin Toma, director Magazinul satelor. Ne-am salutat, şi le-am oferit în dar o cărticică de gânduri numită : Când paralelele se miră scrisă în perioada-n care locuisem în Câmpulung- Muscel. Ulterior, am aflat cu uimire că dl Ion Machedon, asociat cu dl Marin Toma, publicaseră, în revista Amurg Sentimental, câteva din gândurile mele, aşa cum şi dl Miron Manega publicase  alte gânduri, tot ale mele, în ziarul Naţional
Firesc, le-am mulţumit. Aşa a început colaborarea noastră. După un timp, l-am sprijinit pe dl Marin Toma la fondarea revistei Dor de dor, oferindu-i două computere, din partea telespectatorilor emisiunii tv Oameni care ajută oameni al cărei consilier şi reporter de investigaţii am fost, la acea vreme. Aşa cum am procedat şi în alte sute de cazuri, cunoscându-i problemele de sănătate, l-am invitat în emisiunea noastră, pentru obţinerea unei proteze la piciorul stâng. Am fost fericită să-i pot fi sprijin. Dar boala a evoluat. Anul trecut, ambele picioare i-au fost amputate. Nu puteam rămâne indiferentă. Am reuşit să-i procur un cărucior electric oferit de un domn Anonim, căruia îi mulţumesc pentru sprijinul acordat. De curând, la Ipoteşti, dl Marin Toma, împreună cu iubita sa, Doiniţa Săbădeanu, au organizat prima ediţie a festivalului de poezie, pictură, proză, etc, sub egida revistei Dor de dor
Nu am reuşit să ajung, dar, sufleteşte, am fost alături de ei, mai ales că sunt şi ascultători fideli Radio R România, emisiunile mele fiind poarta de comunicare între cei doi iubiţi :), atunci când distanţa îi deprimă. În prezent, dl Marin Toma şi dna Doiniţa Săbădeanu convieţuiesc fericiţi, şi, curând, voi fi invitată la oficierea relaţiei lor. În fotografiile afişate, dl. Marin Toma, alături de Doiniţa Săbădeanu şi unii participanţi la concursul organizat de revista
                                            "Dor de dor"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.