sâmbătă, 11 iunie 2011

Femeile mele fatale - Elena Toma

                                     Femeia sticlă, pictură în ulei, Elena Toma, 2008 - Mannheim

                                         Femeia Ou, pictură în ulei, Elena Toma, 1996, Bucureşti
                                     Femeia Scoică, pictură în ulei, Elena Toma, 1998, Bucureşti
                                       Familia Ou, pictură în ulei, Elena Toma, 2008, Mannheim
                                        Femeia Pasăre, pictură în ulei, Elena Toma, 2009, Piteşti

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim...
    ai perfectă dreptate ! Aceste picturi sunt o vomă. Dar, cum facem să luam trei dintre aceste vome aflate pe pereţii unor fraieri, care au ales să-şi decoreze casa cu ele ?
    - Îţi dau adresa lor, poate-i convingi că n-au simţul tău estetic şi vor arunca picturile mele.

    1- femeiea scoică se află în casa scriitorului Horvath Dezideriu

    2 - femeia Ou
    - se află în casa actorului Nicu Constantin,
    - altă reproducere se află în casa Corneliei Teodorescu, reprezentatnt al fabricii de cosmetice, parfumui, Yves Saint Loraine şi Ester Lauder din America,
    - a treia reproducere se află în biroul directorului Operei Metropolitan, New York

    4- Femeia Pasăre se află la Centrul Cultural Dacia din Nurnberg

    Îţi doresc succes ! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti un talent foarte rar. Am ascultat piesele dvs., v-am urmarit picturile,vocea,compozitiile dvs. si m-ati impresionat intr-un mod foarte placut.Va doresc succes in continuare!
      Alexandra

      Ștergere
  3. Ah ! Am omis ! Femeia Sticlă a fost achiziţionată de un bun prieten din Piteşti, Liviu. Având nevoie de bani, a trebuit să-mi vând patul, care valora vreo 7 milioane, dar am lăsat preţul la 5 milioane, intenţionând să-mi cumpăr, totuşi, o canapea mai ieftină. Nu de alta, dar nu mai sunt în Israel, determinată să dorm pe malul Mediteranei sau pe băncile verzi ale parcurilor din jurul Yaffo Atica.:))
    Măcar în Palatul Culturii Mele să am unde-mi odihni şi eu spiritul. Mă înţelegi, da ?

    Liviu, amabil, ca întotdeauna, s-a oferit să mă ajute în găsirea unei canapele noi, într-un magazin cu preţuri moderate. Dar şi acolo, am găsit o canapea tare frumoasă care, surprinzător, costa 7 milioane. Râsu'plânsu, cum ar veni. Unde dai şi unde crapă ! Gândind că voi câştiga şi spaţiu mai mult şi voi avea şi o canapea nouă, că vorba'ceea, mă săturasem să dorm pe saltele pline de mizerii aruncate de evrei, în Israel, în vremuri apuse, am decis să iau canapeaua de 7 mil., Liviu oferindu-se să-mi cumpere pictura Femeia Sticlă, pentru că îi plăcuse lui, mult, mult detot. :)))
    Aşadar, iată-mă şi cu o canapea nouă şi cu Femeia Sticlă achiziţionată !

    De gustibus, deh ! :)))

    În ce priveşte Familia Ou, ea aşteaptă cumpărător. Nu vrei să te sacrifici ? Am mare nevoie de bani. Vreau să comand un acoperiş pentru nişte păsăsrele, care-şi caută cuib şi, de câteva zile, tot caută unghiurile de la fereastra mea. În plus, aş comanda şi un coteţ, pentru cei doi câini albi, care dorm sub fereastra mea şi, atunci când cineva trece prin dreptul Palatului Culturii Mele, latră atât de tare încât începe să răsune alarma maşinilor aflate în parcarea învecinată. Mulţumesc, anticipat !

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: Blogul NU răspunde pentru articolele publicate, opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului articolului, comentariului.