luni, 15 martie 2010

Club XXL - oameni exceptionali - mărimi excepţionale - filiala Piteşti



 
Piteşti, mica Olandă a României, printre membrii Clubului XXL 2002-2007. Aceeaşi trudă, ca în Bucureşti, Câmpulung Muscel şi rezultatul ? :))
Rabdă inimă, şi taci ! Tu le faci, tu să le tragi. Băieţeii deştepţi angajaţi şi plătiţi din banii publici mi-au luat ideile şi prestează la greu:)) eu devenind spectatoare.  C-aşa-i românul !


După ce am dăruit şi sufletul din mine, Liviu Martin, ofiţer  MApN, ajuns director Centrul Cultural din Piteşti, mi-a contestat diplomele, activitatea, pretextând că NU am diplomă de specialitate pentru a fi angajata Centrului Cultural.)). M-am mulţumit şi cu salariul de 1.700.000 lei vechi, numai să fiu lăsată să mă bucur şi eu de viaţă, în lupta mea de a-mi reface sănătatea afectată încă de accidentul suferit în Israel. Şi femeia de serviciu avea salariul mai mare :))) dar.. în fine... "Aş vrea iar anii tinereţii şi mintea mea de-acum" - vorba cântecului:)) Am zis că mă voi îndârji şi voi renunţa la fumat. Dar, când îmi amintesc alea, alea:))) mă trezesc, la magazin, cerând ţigări, pe datorie:))). Am cont deschis, la boutiq:))) Plătesc şi eu când pot. Doamne ajută ! Priviţi-le zâmbetul. Erau fericiţi, la clasa mea de arte. Acesta este destinul meu. Să fericesc. Cred că ar trebui să dau anunţ : 
" Aveţi nevoie de fericire ? Contactaţi-mă" :)))  :
  "Fericesc, pur şi simplu."
















3 comentarii:

  1. Primit pe Facebook :)
    #
    #

    *
    Anca Delia Petrus
    stimate domn Liviu Martin,este foarte usor sa faci rau ,dar d-tra pe ce v-ati bazat cind a-ti afirmat cu nonsalanta o remarca mincinoasa la adresa distinsei doamne Elena Toma care a terminat liceul teoretic nr 2 TIRGOVISTE PROMOTIA 1972,CLA...SA DIRIGINTE PROF.DUMITRESCU(PROF LB LATINA)va rog sa retractati aceste afirmatii mai mult decit rautacioase,public si apoi scuzele de rigoare d-nei ELENA TOMA un om deosebit care si-a dedicat viata artei si frumosului.este o rusine ce ati afirmat !Vezi mai mult
    acum 26 minute · Nu-mi mai placeÎmi place · o persoanăÎţi place.
    *
    Elena Toma Liviu Martin s-a bazat pe faptul că îl deranja activitatea mea:))) El, pensionar militar, dar angajat director al Centrului Cultural Piteşti, câştiga zeci de milioane pe lună, pensie plus salariu. Nu-l interesa actul cultural.
    acum 3 minute · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena Toma nu are nici până azi diplomă de bacalaureat. În Piteşti are un statut de tolerată. Rugaţi-vă pentru mintea şi pentru sufletul ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim... bună gluma ta. :)) Chiar simţeam nevoia să zâmbesc. Pe lângă diploma de bac, te asigur, am sumedenie de diplome. NU diplomele aduc fericirea. Invidia te roade, bag seama ! Îţi pot face dovada. Dar, pentru asta, trebuie să vii la PIteşti, să te conving. NU numai că eşti invidios/ă, ci să vezi şi diploma, dacă tot îţi crează insomnii:))

    RăspundețiȘtergere

NOTĂ: NOTĂ: Blogul nu acceptă comentariile ANONIME, NU răspunde pentru opiniile postate la rubrica Comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine, integral, autorului comentariului.